Support engineer E-WAN

Onze klant is een jong bedrijf dat de afgelopen jaren hard gegroeid is en dat op zoek is naar talent dat nog verder mee wil groeien. Deze klant is een toonaangevende aanbieder van data- en communicatiediensten, welke worden gerealiseerd op een eigen VOIP platform. Support betekend hier “meedenken”,  dus stap uit je benauwde functieprofiel en ervaar de mogelijkheden!

Werkzaamheden:

  • Het beantwoorden van tweedelijns vragen gerelateerd aan de netwerk situatie bij de eindklant/partner
  • Het inventariseren van een netwerk probleem bij een klant en tot een passende oplossing komen
  • Het behandelen en verwerken van orders en bestellingen
  • Het uitvoeren en verwerken van opzeggingen en verhuizingen
  • Het analyseren van een (mogelijk) probleem bij netwerk storingen en het escaleren naar onze partners

Functie eisen:

  • MBO werk –en denkniveau
  • Een afgeronde technische en/of ICT opleiding
  • Minimaal 5 jaar ervaring op een Support afdeling binnen de ISP sector, Business – Business
  • Klantgerichte houding
  • Je bent een flexibel en stressbestendig persoon
  • Goede communicatieve vaardigheden zijn een must
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal
  • Teamplayer en mee willen bouwen aan het bedrijf

Profiel:

Graag reacties van mensen met werkervaring in de ISP sector, met name DSL en VOIP ervaring, lijnmetingen en monitoren van netwerk zijn van belang. Kennis van SIP is een pré.

Salaris:

Afhankelijk van ervaring salaris tussen  € 2200/ € 2800 per maand.