Support Medewerker Business – Business

Binnen Customer Operations worden alle klantgerelateerde processen met betrekking tot service onderbrekingen, nadat de dienst is opgeleverd, behandelt. Binnen Operations zijn servicegerichtheid en klantvriendelijkheid de speerpunten waarmee een bijdrage geleverd wordt aan de klanttevredenheid bij onze klanten. Als support medewerker ben je een belangrijke spil in de organisatie.

Werkzaamheden:

Als Technical Customer Support Engineer;

  • Ben je verantwoordelijk voor behandelen en oplossen van de technische incidenten binnen de met de klant afgesproken termijn.
  • Zorg je voor een juiste diagnose, oplossingspad en de implementatie van de oplossing voor de problemen van de klant.
  • Gedurende het proces heb je o.a. contact met de klant, ondersteunende partijen en de call-centers voor het zo efficiënt mogelijk verhelpen van de storing.
  • Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de serviceafspraken die met de klant gemaakt zijn.
  • Je schakelt de juiste partijen in als het oplossen van de storing buiten het eigen bereik ligt.

Functie eisen:

  •  MBO+ / HBO werk- en denkniveau
  • Goede algemene kennis van telecommunicatie
  •  Bij voorkeur gedegen kennis van IP en VPN diensten (CCNA, mee bezig of behaald).
  • Bijvoorkeur ervaring met XDSL-access diensten
  • Bij voorkeur ervaring met het gebruik van ticket- en informatiesystemen.
  •  Analytisch, oplossingsgericht en zelfstandig.

Profiel:

Ben jij ambiteus, flexibel, leergierig en ben je ook hobbymatig geinteresseerd in Netwerken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken en eventueel kun je meedoen met onze netwerktrainingen Cisco of Juniper. Stuur je cv aan info@network31.nl of bel even voor een afspraak.

Salaris:

 Salaris ligt tussen de € 1900,- en € 2300,- en trainingen volgen bij ons op kantoor behoort tot de mogelijkheden.