2nd Line Support
- Mar 14, 2018
- By daniloboekelman
- In Vacatures
Ben jij de leergierige, enthousiaste en gemotiveerde ICT Service Technicus met ruime ervaring op gebied van netwerken? Lees dan snel verder!
Door toenemende drukte op afdeling Beheer & Support zijn wij op zoek naar een 2de lijn Support engineer .
Als 2de lijns Support engineer fungeer je als centraal aanspreekpunt, een belangrijke schakel in teamverband.
Werkzaamheden:
Je bent hoofdzakelijk verantwoordelijk voor het bewaken, monitoren en beheren van de verschillende klantnetwerken en de daarbij behorende taken bestaan onder andere uit het coördineren van werkzaamheden, registreren en bewaken van Incident-, Problem- en Change cases. Je bent verantwoordelijk voor het loggen van trouble tickets, opschakelen en begeleiden van de activiteiten die nodig zijn om incidenten te verhelpen en daardoor de afgesproken SLA’s te behalen.
Tevens is er de mogelijkheid om deel te nemen aan multidisciplinaire ICT projecten.
Functie eisen:
- Een afgeronde MBO-4 of HBO opleiding (richting technische automatisering, netwerkbeheer).
- Goede kennis van PC’s, netwerken en servers (server 2003/2008).
- Kennis van Routers en switches.
- Kennis van en ervaring met communicatietechnologie is een pré.
- CCNA certificering.
- In bezit zijn van CCNP is een pre.
- Goede communicatieve en sociale vaardigheden.
- Zelfstandig en gestructureerd kunnen werken.
- Een klantvriendelijke en servicegerichte instelling.
- Goede kennis van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
- In bezit of bezig met het behalen van een rijbewijs.
Salaris:
Specialisatie:
Opdrachtgever:
Network31