Customer SUPPORT Engineer (NETWORKING)
Binnen Operations zijn servicegerichtheid en klantvriendelijkheid de speerpunten waarmee een bijdrage geleverd wordt aan de klanttevredenheid bij onze opdrachtgever. Als support engineer ben je een belangrijke spil in de organisatie.
Werkzaamheden:
– Ben je verantwoordelijk voor behandelen en oplossen van de technische incidenten binnen de met de klant afgesproken termijn.
– Zorg je voor een juiste diagnose, oplossingspad en de implementatie van de oplossing voor de problemen van de klant.
– Gedurende het proces heb je o.a. contact met de klant, ondersteunende partijen voor het zo efficiënt mogelijk verhelpen van de storing.
– Je bent verantwoordelijk voor het bewaken van de serviceafspraken die met de klant gemaakt zijn.
– Je schakelt de juiste partijen in als het oplossen van de storing buiten het eigen bereik ligt.
Functie eisen:
– MBO+ / HBO werk- en denkniveau
– Goede algemene kennis van telecommunicatie
– Bij voorkeur gedegen kennis van IP en VPN diensten
– Bij voorkeur ervaring met DSL-access, Fiber diensten
– Bij voorkeur ervaring met het gebruik van ticket- en informatiesystemen.
– Analytisch, oplossingsgericht en zelfstandig.
Profiel:
Ben jij ambitieus, flexibel, leergierig en ben je ook hobbymatig geïnteresseerd in Netwerken? Dan ben jij de persoon die wij zoeken en als je wilt kun je ook meedoen met onze certificeringstrajecten zoals Azure , Python en Scrum. Stuur je cv aan info@network31.nl of bel even voor een afspraak.
Salaris:
Salaris ligt tussen de € 2600,- en € 3100,-