Incident Manager
Als Incident Manager ben je verantwoordelijk voor bestaande en nieuwe incidenten van klanten van onze opdrachtgever. Je bent oplossingsgericht qua techniek (netwerkkennis) maar tevens klantgericht, je dient zowel intern afdelingen aan te sturen als extern monteurs en aannemers zodat netwerk incidenten in laag 1, 2 en 3 van het OSI model worden opgelost binnen de gestelde SLA. Daarnaast ben je instaat om de processen rond incidenten te verbeteren zodat deze in toekomst niet meer voorkomen of korter duren. Je werkt in ploegen in een 24/7 rooster.
Werkzaamheden:
– Je bent een sparringpartner voor je klant (Incident, Impact, Intrest, Decision, Action).
– Je monitort actief en passief het WAN-netwerk en je lost incidenten zelfstandig op;
meer complexe incidenten zet je door naar het NOC maar blijf je bewaken zodat je de klant op de hoogte kan houden over de voortgang;
– Je bewaakt de prioriteit van een incident aan de hand van SLA afspraken zodat klant tevredenheid overeind blijft staan;
– Je stelt klanten op de hoogte van geplande werkzaamheden;
– Je neemt deel aan projectgroepen ter verbetering van netwerkprestaties etc. ;
– Je werkt volgens kwaliteits- en ITIL-processen;
– Je hebt een groot inlevingsvermogen en een klantgerichte werkhouding, de klant staat centraal;
Functie eisen:
– Je hebt MBO-/HBO niveau;
– 3-5 jaar ervaring bij een provider in een customer support Business to Business omgeving met de nadruk op klantgerichtheid. Let op technische affiniteit is ook vereist;
je kunt je goed inleven in de klant en bent in staat om deze gerust te stellen door adequaat te handelen;
– Kennis en ervaring van ethernet, DWDM, DSL en darkfiber is een pré;
– Stressbestendig en snel kunnen schakelen;
– Willen leren in een snel veranderende omgeving, denk aan het gebruik van diverse applicaties maar ook basis werkzaamheden op Cisco en Juniper apparatuur;
– Uitstekend Nederlands en Engels spreken/schrijven;
– Ervaring met een 24/7 omgeving of de wens om hierin te werken;
Arbeidsvoorwaarden:
Het salaris komt tussen de € 3000 – € 3600 per maand en voor alle gewerkte uren krijg je een toeslag van 17%. Je ontvangt een 13e maand en Je krijgt 25 vakantiedagen op basis van 40 uur per week, pensioen en reiskosten.
Ben jij ambitieus, flexibel, leergierig en ben je ervaren in Netwerken, dan ben jij de persoon die wij zoeken en als je wilt kun je ook meedoen met onze certificeringstrajecten zoals Azure , Python en Scrum. Stuur je cv aan info@network31.nl of bel even voor een afspraak.