Senior Network Support
- Mar 14, 2018
- By daniloboekelman
- In Vacatures
Voor een van onze favoriete Business to Business ISP’s in Amsterdam zoeken wij een Senior Support Engineer. Bij deze ISP heb je te maken met zowel nationale als internationale Top klanten waarbij je behalve de 1e afhandeling alles op pakt, zowel de technische analyse tot het eventueel werken in de “core” van het netwerk van deze ISP. Je bent de technische en communicatieve spil tussen enkel de Top klanten, 3e leveranciers van netwerken en je eigen interne organisatie. Deze ISP is jong en ambitieus, timmert aan de weg met nieuwe services (Telepresence, Cloudcomputing, Managed IPT, MPLS etc.) en verlangt van je dat je jezelf continue uitdaagt. Verantwoordelijkheid voor het zelf oplossen van netwerkproblemen is logisch, zelf je beperkingen inzien en andere er tijdig bij betrekken hoort daar ook bij.
Werkzaamheden:
- Second en thirdline support geven aan de Top klanten ook tijdens oncall shifts
- Werken volgens procedures ISP, met name ITIL gericht
- “Troubleshooten” op DSL, LL, ISDN circuits, Cisco routers (CPE and Core devices), MPLS, Mail, Hosting and Voice services
- Monitoren van het netwerk, fouten herkennen en oplossen, eventueel escalatie richting manager of backbone engineer
- Schrijven van klantrapportages over analyse en mogelijke verbeteringen
- Bewaken SLA’s van Top klanten en deze tijdig escaleren indien nodig
- Contactpersoon van netwerkleveranciers
- Contactpersoon met internationale kantoren van eigen ISP
- Indien nodig intern/extern aanwezig zijn bij bijeenkomst met een TOP klant
Functie eisen:
- HBO werk en denk niveau
- CCNA gecertificeerd, CCNP is een pré
- Kennis van processen, ITL is een pré
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soort gelijke netwerkomgeving (Business to Business, ISP, Networking)
Salaris: